Thebaby5 hiç duymadım. Hafızlık değil de düzenli okuma alışkanlığı çocuklarda hatta yetişkinlerde bile zihni acayip açan ve nöronların bağlantı kurmasını sağlayan bir eylem. Diğeri Bebeklere çocuklara anlamadıkları ve zorla öğretilen bir şey. 5 yaşında 3 yaşında bir çocuğa böyle bir şey yaparken kendi istiyor denilebilir mi? Yahut severek yapıyor yaparken keyif alıyor denebilir mi? Denemez. 3 yaştan bahsediliyor postta. 5 -6 bile olsa bir faydası yok. Çocuk kitabı okumakta zihin açıyor. Doğru oyuncak seçimi de zihin açıyor, onlara kendiniz yapacağınız zeka oyunları da açar, onlarca şey de açar. Dünyada çocukların zihnini açacak tek şey onlara kat be kat fazla gelecek hafızlık değil. Onlarca yolu var.