Eslmsranne muhtemelen dikiş yeriyse eğer şiş olan yer ödem yapmıştır bende de olmuştu bir süre o tarafa eğimli oturmayın ayrıca doktor bana ilk 1 hafta her lavaboya çıktığımda pansuman yap demişti batikon sürüyordum sonra kurulayıp bir sprey vardı onu sıkıyordum dikiş yerine ayrıca 40 gün boyunca krem vardı günde 2 defa kullandım kontrole gittiğimde doktor sorun yok demişti kabızlık için günde en az 3 litre su çok ağrın olursa da parol içebilirsin