Benim 4 dikiş atıldı tamamen iyileşmesi dikişin düşmesi 45-50 gün , dikiş bölgesindeki sertlik ,hassasiyetin ve oturduğumda sızlamanın geçmesi 75-80 günü buldu o süre zarfında şuan da 5 ay oldu doğum yapalı ilk üç ay eşimden kaçtım yanaşmaya çalışmasın diye Allah yardımcınız olsun çabucak iyileşirsiniz inşallah doğum ağrımı unuttum ama o dikiş yerinin ağrısını hala unutamadım 🙏