Abaegrk aynen bu yüzden bebek için sağlıklı olan sezeryanmis kadınında omrunde 1 kez olsa dahi normal doğum geçirmesi gerekliymiş sağlık açısından ama artık gitti olmaz zaten bana bi sonda takıldı herhalde normal doğum yapamazmışım çok kötüydü aklıma geldikçe ürperiyor içim