nobody_ ben şöyle birşey söylemek istiyorum bebeklerde kucağa alışmak diye birşey yok. Tabi uyutana kadar bir süre temas çok değerli ve bence çokta önemli ama. Bir bebeğin sorunu varsa asla koyulduğu yerde uyumuyo kucak istiyor. Benim bebeğim çok ağlardı daha 27 günlük. Önce gaz çıkaramadığını anladık, sonra sütümün yetmediğini anladık ardından da reflü olduğunu anladık. Gaz damlaları aldık reflü yatağı aldık emdikten veya mamadan sonra 15 dk yatırmadık be kucakta tuttuk hem sevdik hem şarkı söyledik. Memede ağlıyorsa mama verdik ağlatmadık. İnanın 3 gündür yeni düzene girdi be yavrum koyduğum yerde uyuyor çünkü rahatladı. O yüzden eğer yattığı yerde uyumuyorsa mutlaka sorununu bulun. Çünkü derin uykuya dalabiliyorlarsa kesinlikle uyuyorlar❤️🙏🏻