nobody_ mrsfly ben de en kötü 3. Ayda düzelir diyodum ya 😂 sling siparişi verdim artık tamamen yapışık yasiycaz anlaşılan 😂
yagmure17 nobody_ kesinlikle 🥰 ben hep bunu düşünüyorum anın tadını çıkarıyorum başka türlü çok yıpranıyor insan ama
TgbHmzz nobody_ Benim bebeğim de öyleydi 3 aydan sonra bıraktı şimdi istesem de uyumuyor 6 aylık oldu😊
nobody_ TgbHmzz bazıları bırakmıyomuş 3 ay normal bi süre 4. Trimester dönemi bitince akıllı bıdık hayata uyum sağlamış demekki 😊