nobody_ kolik ve aşırı gazlı bir oğluş.Ilk 3 ay öyleydik diyebilirim.Sonra değişti tabi,o istediğinde kucağıma geliyor şimdilerde.Aşırı yapisiktik bizde öyle böyle değil yani,ama inanın alışmıyor,hatta sürünmeye ve yürümeye başlayınca ohooo. 16 ay 17 günlük,bı yere kaçmamayım diye bazen gelip oturuyor kucağıma ama iki seveyim desem kaçıyor kerata 😂