Renesmee Merhaba öncelikle Allah kolaylık versin, hem çalışıp hem çocuğa bakmak her yiğidin harcı değil 🥴 ben çalışmadığım halde 2,5 yaşındaki kızıma bakmakta bile zorlanıyorum maalesef. Öncelikle benim düşüncem, 3 yaş zor bir yaş inat, kıskançlık, benmerkezciliğin zirvede olduğu bir yaş fakat bunda sizinle birlikte vakit geçirememiş olmanın da etkisi var diye düşünüyorum. Çocuklar özellikle ilk 3 yıl anneleriyle doya doya vakit geçirmek isterler. Ben çok mu zaman ayırabiliyorum, hayır. Ev işi, yemek, temizlik vs derken bitmiyor ama ben naparsam çocuğum yanımda oluyor hem gözetliyorum hem işimi yapıyorum işim bitince onunla vakit geçiriyorum. Neyse özetle evet zor bir yaş ama bunda sizinle doya doya vakit geçirememenin etkisi de var zannımca.