Renesmee bende çalışan anneyim ki özel sektör sabah kalk acele kahvaltı anneanne götür ordan iş akşam 10.30 gibi al ev gel bi saat özlem gidermece sonra uyku nerdeyse hiç görmüyodu sürekli onun için çalışıyoruz ama göremiyoruz diye çok üzülüyodum. Bide bebek mağazasıydaym oyuncakla felan gönlülü yapmaya çalışıyorum elimden gelen tek oydu ama memnun olmuyodu sürekli arıyolardı yemek yemedi tuvalete gitmek istemiyo ağlıyo ve doğduğundan belli ağlayan bi bebekti kolikti sonra o ağlama alışkanlık gibi bişe oldu 4 yaşında sakinledi baya anlayışlı oldu giderken işe zorluk çıkarmıyodu şimdi 5 yaşında kardeşi oldu evdeyim ondan mutlusu yok :))