Merhaba kızlar.
Çok yorulmuş ve bitkin durumdayım.
Oğlum gelecek ay 3 yaş olacak
3 aydır da kreşe gidiyor.
Ben oğlum 1 yaşındayken işe başladım öğretmenim. Dolayısıyla yeni bırakmadım hep alışkındı gündüz ayrı olmaya.
Gün içindeki rutinimiz sabah 8-8.30 gibi kreşe bırakıyoruz. Akşam 16:00 da ben alıyorum.
Üst baş değiştirme el yüz yıkama biraz da özlem giderme derken 17:30-18:00 gibi anca yemeğe geçebiliyorum. En geç 19:00 da yeyip 20:00 gibi oğlumu yatırıyorum. Yani hafta içi uyanıkken geçirdiğimiz vakit 4 saat falan.
Ama inanır mısınız bu 4 saatin her saniyesi sürekli bir “inatlaşma, kıyafet giymicem yemek yemicem, yere düştüm beni al, su içemiyorum su içir, çorabını çıkarsam neden çıkardın, giydirsem neden giydirdin, uyutayım desem uyumak istemiyorum, tamam uyutmayım desem neden uyutmadın”larla geçiyor ve binlercesiyle. Huyuna gidiyorum olmuyor sınır çizmeye çalışıyorum olmuyor ben de inatlaşıyorum olmuyor ne yapsam olmuyor. Bizi özlüyor diyorum idare etmeye çalışıyorum bu sefer sınırlarımı deniyor.
O kadar yoruldum ki artık sinir stresten karnıma ağrılar giriyor.
Ne olur bi çare söyleyin yöntem gösterin her şeyi denemeye razıyım ya