utkummm 3 gün üst üste günde 3 saatten fazla ağlıyorsa koliktir. Bol bol kimyon tüketin ben direkt suya atıp kimyon içiyorum, yemeklere de atıyorum. Bir de youtube sevim kuruçay gaz masajı yazın günlük o masajları zeyinyağıyla birlikte uygulayın sık sık. Eğer ağlıyor durmuyor masaj yaptırmıyorsa yanında fön makinesi açın sakinleşsin sonra olabildiğince yapın masajları. Beşikte uyumak istememesi çok normal bizimki de istemiyor henüz insanlardan ayrılmaya alışık değiller ama ilk 3 ay alışkanlık edinmez diyorlar o yüzden beşik ayırmaya çok hırs etmeyin şimdilik uyusun da nasıl uyuyosa uyusun, uyku çok önemli çünkü