utkummm Setenay10 gazdan agliyo ama genel huysuzlugundanda agliyo ama kabiz yaparsa dahada kotu olur kullanmiyim o zaman
esrasnl irem066 yok canım . Bir de 3 yaşında kizim var. İkisi ile de ben ilgileniyorum. Eşim de vardiyalı çalıştığı için çok ilgilenemiyor maalesef. Gececek inşallah bu günleri tebessüm ederek hatırlamak dileğiyle 😁
irem066 esrasnl umarım kuzum ınan senın ısın daha zormuş ben 1 taneyle yapamıyorum sende bırde 2 tane 🥹