utkummm ay benimde öyleydi ben ne zaman sakinledim herşeyi akışına bıraktım oğlum da düzene girdi önce sen iyi olacaksın sonra bebeğin 🙏 herkes kendince çok iyi bir anne emin ol herkesin deneyimi bebeği farklı onun için stres yapma bence sen çok iyi bir annesin ve bebeğin en büyük mucizen ❤️ona sürekli onu sevdiğini ve çok şanslı olduğunu söyle öp kokla ozaman herşey çok daha güzel olacak