urazkomm
urazkomm 6,5 aylık bebeğin 11 kilo oluşuna kilolu değil mi diyorsunuz. Çok şaşkınım. 9 aylık falan olsa neyse belki. Bu arada yanlış anlamayın ben tombul bebek çok severim. Anne sütü alan bebek şişmansa da bir kısıtlama getirilmez zaten. Öyle diyen doktora da hiç kulak asılmamalı zaten. Fakat şöyle söyleyeyim, benim kızım 17,5aylık ve 14 kilo. Boyu da epey uzu . Her gittiğim doktor maşallah 2,5 -3 yaş kilosu bu. Allahtan boyu uzun yoksa dikkat edin derdim diyor. O yüzden 6 aylık bebeğin 11 kilo oluşuna kilolu değil dediğinize çok şaşırdım. Çünkü erkek bebeklerin de genellikle 12-13 ay kilosu 10-11 falan.