urazkomm bu ne hadsiz kendini bilmez bir yorum. Üstelik ben tombul bebek sevdiğimi söylediğim galde ve hiç art niyetsiz yazdığım halde. Yazık sizin gibilere. Ucubelik çok yakışmış 👏🏻 Ben zaten bana göresini yazmadım, uluslararası persentile göre ve tüm doktorların söylediğini yazdım. Ama tabi kendine yazılan yazıyı bile anlama kıtlığı olan, salyalarını saça saça saldıran bir kadına çok gelmiş. Ne bilicen sen doktor ne diyor, persentil ne!! Ben de gelmiş anlamayacak insanlara yazıyorum burda. Ultra şişman çocuğunla mutluluklar. Hadsiz keko