humeysakaran Merhaba, bebeğim 4 ay 25 günlük 8600 sadece anne sütü alıyor 4 gündür ek gıdaya başladı. Doktor kilosuna dikkat edelim dedi sadece anne sütü alıyor nasıl dikkat edicem anlamadim. Kan tahlili yaptı duruma göre takip edeceğiz dedi
kimbumadam humeysakaran kriterleri tutuyorsa sorun olmaz , zaten tadım birini yicek diğerini yemicek.Kilosuna etki etmez Emen çocuğa napabilirsin ki yarıyor demekki :) Bol bol yerde vakit geçirsin sadece
humeysakaran Aselincimom ek gıdaya değil tadıma başladı. 5 buçuk aya kadar tadım yapacakmis . Bir tık önden gidiyor gelişimi ek gıdaya hazir olduğunu söyledi bugün
humeysakaran morsevenanne9 ek gıdaya değil tadıma başladı. 5 buçuk aya kadar tadım yapacakmis . Bir tık önden gidiyor gelişimi ek gıdaya hazir olduğunu söyledi bugün
Aselincimom humeysakaran ablamın kızı 6 aylık 11 kilo doktor daha yeni başlattı ek gıdaya o da günde 1 kaşık yoksa obez olur demiş sizin doktora şaşırdım şuan
livanurvealpinannesi61 humeysakaran tadıma kilo almıyor gelişimi geri ise başlanır çoğu doktor gerçekten birşey bilmiyor benim oğlum 8 kilo yakındı hiç bir doktor kilosu önde tadım yap demedi. Zaten bebeğinizin kilosu fazla birde ek gıda alırsa daha fazla kilo alacak hem dikkat et diyor hemde tadım yap diyor.
humeysakaran kimbumadam günde 4 5 sefer tummy time yapıyoruz pilates topuyla hareket yaptırıyorum ama bu kadar etkiliyor demek ki :(
humeysakaran Laydaren zaten yemiyor ki tadına bakıyor bir şeker kaşığı koydum 4 gündür yarısi kalıyor kalanını eliyle oynuyor
Aselincimom humeysakaran bilemedim valla 🤷♀️ doktor biraz erken başlatmış bana göre benim kızım mama ile besleniyor ona bile 5. Ayda tadıma başlatacağız dedi doktoru
dilmcao humeysakaran zayıf olur ayrı incelemek isterler kilolu olur ayri incelerler bazı doktor kendine denek faresi gibi bebek arıyo. Benim oğlum daha kiloluydu kimsede bisey dmedi ilerleyen zamanda yine cok kilolu olur hareket edemez o baska bisey ama daha cok kucuk dis zamani flan zaten istah gidicek.
Laydaren humeysakaran Yani 6. Ayda da başlasa tadım süreciyle başlar zaten ek gıda. Kaç ay tadım yaptırabilirsiniz ki ? Elbet öğün şeklinde gıdaya normal süreçten erken geçeceksiniz. Bilmiyorum, ne araştırmalarıma ne doktor görüşmelerime uyan bir durum değil. Yine tabii sizin ve doktorunuzun kararı😊
humeysakaran Aselincimom benim de çok içime sinmedi aslında başlatmak ama belki biraz yavaslar mi acaba kilo alması dedim
momyboy humeysakaran canım kilosuna neden bakıyorsun ki belki de ek gıdaya geçince çocuk bu kadar iştahlı olmayacak senin sütün yarıyor bende aynı durumdayım bebeklerimizin ayı aynı kilosu Şuan için bi tık bile fazladır belki sizden hiç sorun etme çocuğu diyete sokacak halimiz yok ya ek gıda da sanki ne yiyecek bebek bi tatlı kaşığı tadım yapacak onu bile tam yemiyordur
renzey48 humeysakaran mama içen benekler 5.ayda başlıyor tadıma anne sütü alanlar 6.ayda Biz mamaya rağmen 6.ayda başladık. Size erken başlatmış tadım da olsa 6 ay fix anne sütü olmalıydı sanki ay ne bilim çeşit çeşit doktor var ama doktorun bu kararı normal gelmedi bana :( Bi de kilosu var benim bebeğim 6 aylıkken 8700 diye doktor sınırda dedi bana Diğee bebeklere göre ortalamanın üstü diye :( Ne diyim şimdi Biz sade mama kullanıyoruz bir de ek goda dediğimiz tadım sadece
humeysakaran renzey48 bilmiyorum ki ben de şuan için ek gıdaya hazır dedi 1 ay tadım 6. Ayda tam anlamıyla ek gıdaya hazır hale gelmiş olacak dedi
renzey48 humeysakaran Benim arkadaşımın oğlu iri bir bebek doğduğunda 53 cm doğdu ortalamanın üstü Onun da doktor obez falan dedi arkadaşım çok üzülmüştü O da mama veriyordu. Sonra diş dönemine bir girdi eridi Bir de boyu uzadı. Eğer bebeğiniz normal bebeklere göre daha uzun boyluyda ondan da olur Bir de arakdaşlarım da bana hep kilolu bebekten korkma dediler. Boylarına gidiyor vs diyorlar Ama ek gıda için bişi diyemeyecem Doktorla sizin aranızda 💚
Sedsedsed humeysakaran ek gıdaya hazır olması için oturabilmesi ilgisi vs hersey değerlendirildiyse bile 4 ay cok minik,bizim doktorumuz bağırsak sindirim sistemi ve midesi için 6.aya kadar beklettirdi. Ve önce tadım 7.ay gibi de ek gıda baslamıstık. Ayrıca bu kadar kilo için de bir önlem alınması gerekmiyor mu? Anne sütü alıyorsa tabiki sütünüz iyi geliyordur ama en azından günde şu kadar zaman şöyle hareket etsin vs demedi mi? Ne bu kilo askı bazı türk doktorlarda anlamıyorum
Huysuz01 humeysakaran gayet de normal kilosu boş boş konuşmasın doktor siz uymayın ona zaten diş çıkarma döneminde eriyor bebisler o şekilde düşünün
humeysakaran Huysuz01 bana da normal geliyor ilk iki ay çok kilo aldı ama anne sütü bu memede ml yazmıyor ki kontrol edeyim:) Bir de her gören tosun falan diye seviyor üzülüyorum