3bebe_1anne oyyy yavrum yaaa 🥹🥹dövüyorlar diye mi sizin peşinizde göz yaşım pıt oldu bak şimdi Allah sağlıklarını versin uzun ömürlü bol şanslı olsunlar çok büyük zahmet ama bir o kadar da büyük nimet olmuş lar 🥴🥴 Şimdi konuşmayı öğrensinler birde curcuna Ev çok isterdim ikiz olsun Benim de iki tane yeter diye şimdi kızımı bekliyorum çok zor geçti hamileliğim 2,5 yaşında Cennet kuşu bir abisi var. Onun acısı sıkıntısı çok ağır geldi. 2. Bebeğe asla cesaret edemem daha çok şükür sizin bir anda Çıkıp girmiş oluyor bir arada