3bebe_1anne sinirlerim bozuldu gercekten cok güldüm 🙈 rabbim kolaylıklar versin. İhtiyaç fazlasi birsey almamal gerek bizim tek.cocuk var Allah razi olsun esimin patronu kiyafet yolluyor her sezon geçişinde kizima buyukde olsa bazen paca katılıyorum bazen kol tertemiz giydiriyorum haricinde bayram yada dogum gunudur o zaman alıyorum. Cocuk bunlsr cabuk büyüyorlar bu sene aldigini seneye zaten giyemiyor yıka yıka giy yapiyoruz diyebilirim.