Gerçekten nasıl gecinilecek bilmiyorum tek maaş 3 çocuk yazlık alışverişi yapım dedim yaz gelmeden o zaman daha pahalı oluyor diye yok kodla bile aşırı pahalı geliyor pazarlar bile geçmiş gerçekten geçim ne kadar zorladı resmen bakamıyorum çocuklarıma siz nasıl yapıyorsunuz anneler