Aslimm aynı bendensin sende. Bende hiç beklemiyordum. Eşim korunuyodu ama çok dikkat ediyoduk nasıl oldu anlamadım. Şüphelenmeye başlayınca zaten benim uykular kaçtı. Direk hastaneye gidip orda öğrendim. Doktordan çıkıncada ağladım. 1 ay falan alışma süreci şimdi alıştım bu duruma eldende başka bişey gelmiyo zaten sağlıklı sıhhatli doğsunda. Sendemi kazayla oldu