Aslimm Dandinidastana ben daha çok yeniyim ,6 haftalık sanırım. Sanki hep böyle hissedecekmişim gibi geliyor 😕 aynısını benim de eşim söyledi , eminim kendimden diye vs ama iite olan olmuş. Nerde yaşıyorsunuz
Dandinidastana Aslimm yok ya erkeklere güven olmaz işte 😄ben sivasta yaşıyorum sivaslıyım sen nerelisin nerede yaşıyorsun
Aslimm Dandinidastana Elazığlıyım ve istanbulda gurbetteyim, evet güveniyordum yani o da kendinden çok emindi ama işte oldu
Dandinidastana Emir_zehra yaa maşşalah 😊benimde aynı 1 kız 1 erkek doğacak olanda erkek. Kızım çok kız istiyodu şimdi alıştı bir erkek kardeşi daha olacağına 😊
Dandinidastana B1elf oğluma uyuması için en çok açtığım ve söylediğim ninni bu gidişle diğerinede burdan devam edecez 😄