Dertleşelim biraz anneler. 18 haftalık hamileyim 3. Ye. Kulağa önceden çok ürpertici geliyodu 😄korunnmamıza rağmen hamile olduğumu öğrendim. Başta sabaha kadar uyku girmedi ağladım napacam ben diye ama artık alıştım bu duruma. Küçük oğlum 2 yaşında 3 çocuk nasıl olacak bekliyorum bakalım. Sizlerde durum nasıl