Hnfshn dün ilk denememi yapmıştım ilki biraz zor olmuştu 15 kere yatır kaldır yapmıştım en son dayanamamıştım kucağıma aldım zaten alır almaz uyudu kucağımda, iki ve üçüncü denememde ilki gibi çok ağlamadı az ağladı ama sonunda uykuya teslim oldu 😀 az önce ikinci günümüzün ilk denemesini yaptım bu dünkülere göre daha kolay oldu sanırım başarılı olacağım 👍🏻😀 ayakta kucağımda gezdirmeye son artık 😀😍