Filizak evet kesinlikle sabır gerekiyor daha küçükmüş zaten uzmanlar da 4. Ayda ancak düzene girebileceğini söylüyorlar. Sabırla başarabilirsin bence ♥️ Ağladığında kucağıma alıp sen artık büyüdün oğlum kendin uyuyabilirsin bunu başarabilirsin gibi sözlerle sırtını ovalayarak hep konuşarak sakinleştirdim canım