Selam kızlar sizlerle deneyimimi paylaşmak istedim. Kızlar 4. Ay atağında canım fazlasıysa sıkılmıştı uyku konusunda ne ayağımda sallamama izin verdi ne kucağımda sadece ağlıyordu ve artık battaniyede sallamaya başlamıştım. Bu durum beni çok korkuttu hep onu isteyeceğini biliyordum. Çok araştırdım internetten videolar izledim ve kendimi hazır hissedince e bebekten uyku arkadaşı aldım müzikli. Böyle ışıklı birşey. Işığını yakıp müziği açıp uyku saati yatağına bırakıyorum ve kendisi uyuyor artık. Nasıl mı yaptım ilk zamanlar yatırdığımda tabiki ağladı başında bekledim. Çok ağladığında kucağıma
aldım sakinleştirdim geri yatırdım bunu belki 30 defa yapmışımdır akşam daha aza düştü bu ağlama ve kucağa alma olayı. Sonrası da alıştı uykusu gelince uyku arkadaşını açıp yatağa bırakıp odadan çıkıyorum. Hemde atak döneminde başardık bunu oğlumla 😇😇😇 sizlere de fikir olur belki✨✨