Bende hem iç hem dış var dışı için krem içi için de toz karışımı var yoğurda döküp yiorım . (İğrenç tadı ) bir de macun gibi bişi var ayrıkotu ondan günde üç defa ama ben bir kaşık anca yiyiom çok kötü ama bunları düzenli yaparsam iyiyim ara verinxe geme kötüyüm hayatım boyunca ben bunları mi yicem bilmiyorum 😢 ameliyat olcaktım ama korktum erteledim botoks yapılıyormuş deliğe . Bebem küçük diye istemedim . Ama ağlatcsk kadar kötü. Adet kanı gibi kan doluyor tuvaletin içi çözüm lazım 🥺