1 aya yakındır burda post açmıştım durumumla alakalı. Okadar durumum kötüydüki. Doğumdan beri lavaboya düzgün gittiğimi hatırlamıyorum. Yarım saat ve daha fazla lavabodan çıkamıyordum. Afedersiniz ishal olmama rağmen canım yanıyordu🥺 ve kardeşimdr aynı durumdan müzdaripti. taki kardeşim şalgam turpu yemeği yapıp ve çiğ çiğ yiyene kadar. Ve banada aynısını önerdi ben de pek inanmadığım için erteledim hep. Kullanmadığım kremler kalmadı ama nafileydi. En son sevmememe rağmen yemeğini yaptım ve çiğ halinide yedim. Size yemin ederim ki 2 gün içerisinde hiçbirşeyim kalmadı. Ve ben 8 ay boyunca o kadar işkence çektim😓 2 hafta oldu iyileşeli. Ve ben 2 haftada 4 kez yaptım yemeğini. Lütfen deneyin sizde denemekten zarar gelmez asla. 1 kilo alıp yapın ve 2 gün boyunca yiyin o yemeği. Gelip bana teşekkür edeceksiniz🙏