taa Bahsettiğim şalgamı deneyin. Ben şuan okadar rahatım ki. İlaçlar geçici olarak acısını alıyordu. Asla tamamen geçirmiyordu. 8 ay boyunca insan hiçmi birgün iyi olmaz. Baharat acı asla tüketmeme rağmen lavabodan ağlayarak çıkıyordum. İshal olmakta işe yaramıyordu. Şuan kabızlık yaşasam dahi acı vermiyor asla. Eski yaşam kaliteme döndüm çok şükür🥰