TheMother canım hiç üzülme bende de aynı hem ab0 hem rh-+ uyumsuzluğu vardı bebeğim doğduktan sonra beş gün yoğun bakımda fototerapi gördü sarılığı tam 60 gün sürdü ama çok şükür sadece beş gün kaldı hastanede o kadar zor zamanlardı ki her hafta kontrole hastaneye ellerim titreyerek gidiyordum ya tekrar yatış yapılırsa diye ama çok şükür geçti gitti uzayan sarılık olabiliyormuş yani bizimki idrar yolu enfeksiyonu belirtisi oldu antibiyotik kullanınca düzeldi insAllah en kısa zamanda sizin bebeğinizde iyileşir hiç üzülme ağlama sütün kesilir Allah korusun bebeğini düşün sütünün kesilmesi daha kötü olur🙏🏻