Ebru__ Bu gece boyu mama versinler ki hem çok içtiğinden emin olursunuz şekeri düşmez çok ısrarla bilirubin atılır hem de çok ışın alır sarılık düşer
Ali_asaf_10 TheMother aynı durumu yaşadım bir kere yoğun bakımda girdi fototerapiye sonra düştü ben yanında kaldım sonra iki kez daha girdi çıktı. Coknzorlu bir süreç gerçekten ve biz aynı anda enfeksiyonla da savaştık hem enfeksiyon için yattık he sarılık 10 günümüz hastanede geçti . Hep ağladım bende çok iyi anlarım. Ama sakın olun gelip geçiyor gerçekten. Sadece kan uyusmazligina bağlı bu sarılık olduğu için daha uzun sürüyor biz eve döndüğümüzde de 2 günde bir acile gidip kan aldirdik kontrol ettirdik hep. 3 ay sürdü bu böyle. Ama her gittigimizde git gide dusuyordu zaten 3 ay sonra sıfırlandi. Sizin de öyle olur sabırlı olun Rabbım şifa versin bir an önce düşsün bitsin insallah . Tavsiye olarak da sık sık emzirin yetmediği yerde muhakkak mama verin zaten hastanede kaç ml verileceğini falan onlar takip ediyor. Evde de aynı şekilde yapın. Kesinlikle inanıp sarı örtü kullanmayın gözünüzü yanıltır anca çocuk sorarsa da analamzsiniz başka bi ise yaramaz. Bi de eve döndüğünüzde de sık sık 2 günde bir sizde takip ettirin cunku aniden yükselebilir zaten biliyorsunuzdur düştü diye çıkarıyorlarfototerapiden hop ertesi gün yine tavan hızlı ilerleyen bir şey anlaşılmıyor kolay kolay. Bi de ikinci çocukta kan uyuşmazlığı sariliginin daha ağır geçtiğini duymuştum.
TheMother Ali_asaf_10 amin inşallah biliyorum Allahın izniyle geçecek ama bu oda da lohusalık kafasıyla olumlu şeyler düşünemiyorum diğer yavrumun da özlemi olunca her şey daha da zorlaşıyor
esrabozz TheMother bol bol emzirip, sağım yapmıstım eds parmak yöntemiyle emdikten sonra veriyorduk, uykusundan poşet sesiyle uyandırıyorduk, topuğuna bas parmagınızla basın, doktorumuz bile sasırmıstı bu kadar cabuk düsmenize Allahın izniyle gecicek🥰
TheMother esrabozz bol emzirmek değil neredeyse memeden hiç ayırmıyorum küvezde olmadığı zamanlarda sürekli uyararak emmesini sağlıyorum çişi kakası kilo alımı iyi ama düşmüyor
TheMother 8.9 a düşmüş 11.2 den gece toplam 7 8 saat ışık almıştır bu kadar düşmüş. Şimdi hemşire çıkarın diyor ama çıkarınca da geri yükselecek yine çıkış yapamıycaz ne anladım bu işten gerçekten çok yorucu
eseza TheMother benim bebeğim de 31.5 la yattı dün öğlen şu an 14.7 ye düşmüş değeri 10un altına inince mi taburcu ediyorlar
TheMother eseza sabah öğle akşam üç kere kan alıyorlar onların sonuçlarına göre karar veriliyor tavurcu olabilir mi olamaz mı
TheMother Biz çok şükür dün akşam taburcu olduk sarılığı devam ediyor ama eskiye göre daha iyi çok şükür dua eden herkese çok teşekkür edeirm Allah razı olsun hastası olanlara da rabbimden acil şifalar diliyorum 🤍🌻
cigdem- cennet3534 ay yeni gördüm yanıtını kusura bakma lütfen. Emzir dedi bide emme sonrası 30 ml kadar mama ver dedi. Aç kaldığı için bu kadar yükselmiş sarılığı