Merhaba,
Bebeğim bugün tam birr haftalık aramızda hem abo hem rh uyuşmazlığı var 4 günlükken değeri 24e kadar çıktığı için yoğun bakıma aldılar ben de yanında kalıyorum çok şükür dün 10un altına çıkınca ışık tedavisini bırakıp kontrol tedavisi devam ediyorlardı bugğn sabah verdiğimiz testte geri 12 ye yükselmiş. Tekrar fototerapiye başladık. Bu durumu yaşayıp tedavisi uzayan oldu mu ne kadar sürdü? Evde bir oğlum daha var. Ağlamaktan helak oldum sinirlerim alt üst oldu. Dua ederseniz de çok sevinirim.