redizepol1 Adaalinamm Sallayarak uyuttuğunuz için olabilir. Benim kızımda yapıyordu. Hatta şuan 1 yaşında hala yapıyor. Bu sefer eee eee eee diyor 🥲
Adaalinamm redizepol1 kendisini o şekilde uyutmaya alışmış sizinki evet sallayarak uyuttuğum içindir diye düşünüyorum diğerine ihtimal vermek istemiyorum
Adaalinamm araspoyraz onuda denedim kıyafetlerimde etiket bırakmıyorum boynuna yakın yerinin çıtçıtını kapatmıyorum kıyafetten değilde boynunun altına saçı falan mı gidiyor diye bakıyorum basen evet gidiyor alıyorum ama yine devam ediyor
askbebegimmbenim Adaalinamm yok canım Allah korusun sen diyince ben araştırdım motor becerileri geliştiği için yapıyormuş, kucağıma alınca da yüzünü devamlı sürtmeye başladı 3 5 gündür normal değişik değişik huylar çıkacak büyüyor bebisler
Adaalinamm askbebegimmbenim şuan ayağımda sallıyorum mesela uyusun diye kafasını sağa sola çevirdi ve dalmak üzere acaba uykusu olduğunda mı yapıyor gün içinde tekrar yaptığındada belki uykusu geldiğinde yapıyor olabilir
SerraD-1823 Adaalinamm benim kızım da 2 aylık uykusu geldiğinde ve üst gazı olduğunda yapıyor suratını sürekli omuzumuzda sürtüyor kafa sağa sola dönüyor ordan anlıyorum ya uyku yada gaz. Geçmiş olsun
Adaalinamm Efecim tabi yazarım benimkide sırt üstü yattığında yapıyor evet sürtünür gibi sağa sola çeviriyor haftaya doktora söylediğimde tekrar yanıtlarım cevabınızı
Adaalinamm dkf evet sadece uykuya dalarken yapsa normal derdim hatta gözüme çarpmazdı ama sürekli yapınca internetten bakmak istedim 🥹
dkf Adaalinamm netten baktıgım herşey kötü doktorlara göre normal artk bakmamaya başladım hamile olmadan önce kanserdim nete göre hersey tertemız cıktı 😂
B1elf Adaalinamm ilk cocugumda ama her harekete internete bakıyor ve tabiki Otizm cevabını alıyordum. 🤭😂 İkinciyi kendi haline birakma kararı aldim
redizepol1 Adaalinamm anladım ben dediğinizi ama korkmayınnn. Ben doktora sordum dün 1 yaş kontrolü vardı sallamaya alışmış dedi sallanan bebeklerin çoğu yapıyormuş bunu. Eğer korku varsa içinizde bi doktorunuza söyleyin 🌸 kalbinizi ferah tutun. Öyle bir platformki artık herşeye acaba mı diyoruz
araspoyraz Adaalinamm evet benim bebeğimin orda tiki var dokununca irkiliyor saç falan değince oda sağa sola döndürüyor
askbebegimmbenim Adaalinamm uykusu olunca yapıyordur canım benimki o şekilde Farkettim Sadece uykusu varken yapıyor elleriyle yüzünü ovuşturuyor arada
Adaalinamm Gozdeklnc20 yok ses çıkarmıyor uykuya dalmak için yaptığını düşünüyorum uyuyacakken yaptı az önce çünkü ama yinede doktora sorucam
TubaB Adaalinamm o dönem bizimki de yaptı ayakta sallıyordum. Hatta korkuyordum hızlı yapıyor diye zamanla geçti ama sallamayı bırakmak lazım
Adaalinamm TubaB zaten onu farkettiğimden beri yine ayağıma koyuyorum sallamak için ama çok hafif hafif sallıyorum hep bırakmayıda düşünüyorum
SerraD-1823 Adaalinamm ayakta sallarken sadece kafasını koymayın yastığa komple tüm bedeni yastıkta olsun bir de öyle deneyin. Çok hızlı sallamayın ama
klbklina Adaalinamm merhaba özelden size mesaj attım. Bir de ayakta sallasaniz bile kafasının sallanmadigina emin olarak yavaş ve minik sallayın. Bu da onda alışkanlık yaratabilir.