Bir hafta sonra bebeğim 3 aylık olacak ve son 10 gündür başını sallıyor bazen hızlı bazen yavaş bir sağa bir sola bakıyor önce boynunun altında pişik olduğundan mı yapıyor diye düşündüm hafif kızarıklık vardı geçti o ama geçmesine rağmen hala yapıyor uykuya dalmak için mi yapıyor diye düşünüyorum gün içindede yaptığı için onuda eliyorum haftaya doktoruna sorucam sizin bebeklerinizde yapıyor mu bunu ayağımda sallayarak uyutuyorum sallarken bile bazen kafasını bir sağa bir sola çeviriyor sallamakta değil çeviriyor sürekli