Boynunun altı pişik mi bi bakar mısınız, katlanan kısmının altı, benimki de yapıyordu, kafasını hızlı hızlı bir sağa bir sola çeviriyordu, boynunun altı dökülen mamalardan pişik olmuş, kıpkırmızıydı, pişiği azalınca az yapmaya başladı, şu an çok nadir yapıyor