Sevvl bir defalık birseydi zaten, günlük başına yazma bağlayıp gezdirmiyorum çocuğu 😂 ilerde bir kızım olur mu bilmiyorum ama ne oğlumu bir kadına muhtaç olacak,ne de kız çocuğunu illa bir erkeğe muhtaç edecek şekilde yetiştirmeyi planlamiyorum.Rabbim nasip ederse oğlum yemekte yapacak,temizlikte.Şuanlık çok büyük bir sorun olduğunu düşünmedim,bir defadan birşey olur mu bilmiyorum yani.Devami gelir mi asla 🙃