FirdevsHaniminKiziKonusuyor Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim 🌹Rabbim hepimizin evladına hayırlı ömürler versin inşaALLAH 🤲🏻 mümkün oldukça araştırıyorum,bebek bakımı konusunda çok fazla yazı okumaya çalışıyorum.Tabi ki bilmediğim, henüz tecrübe edinmediğim pek çok şey,hatalarım da vardır.Oğluma ilk oyuncak değil de kitaplar aldım,o yüzdendir ki kitapları çok seviyor,bin şükür.Oyuncaklari bırakıp kitaplarını alıyor onlarla oynuyoruz,okuyoruz.Oyuncakta aldım tabi ama hani ıvır zıvır grubundan değil,zeka geliştirici yada müzik üzerine olan oyuncaklardan.Çevreme bakınca herkes,aman erkek çocuğu araba ver oynasın diyorlar,tv aç izlesin,uyku da saatli mi olur.Her konu da herkesle mücadele halindeyim.Beni destekleyen doktorlar ve annem 😂 annemde arada diğerlerinden yana oluyor tabi 🥴 hepimiz hergün yeni bir tecrübe kazanıyoruz,belki daha fazla.Hepimiz çocuklarımız için çok iyi anneleriz.Rabbim onların yokluklarini göstermesin.Bütün hedefim onun daha iyi bir hayatı olması için.Umarim bunu başarabilirim.