Golf ya tabi ki evi Barbie bebeklerle doldurmadım,sadece yöresel köşemizden aldığı birseyi oyun olsun diye taktık,ama saklamadı zaten bı foto çektim.Bunu diyen ablamın bir kızı var mesela,oğlundan daha çok erkek tarzı giyiniyor+takılıyor.
Oğlumun,ay buda kız oyuncağı diyebileceğimiz hiç oyuncağı yok evde,ama oyun günlerimizde ,kız arkek karışık olduğu için tabi ki peluş bebeklerle de oynuyor, değişik geliyor ona.Ama tek seferlik bir flarla da karşı cinsiyete yatkınlık gösterir mi bilemedim.