iremdemirr18 genelde, gazı varsa (erkek bebekler daha gazlı olur oğlumdan biliyorum) gece o gazı bastırmak için emmeye devam etmek istiyor. ağlayarak kalkmasının sebebide genelde gaz sancısı oluyor.
1.aya kadar genel olarak hep uyku halinde olurlar genelde, ikiz kızlarımdan biliyorum. 2 aylık olana kadar hep uyurlardı 🥲Tabi şimdi btti ama , gaz olayına dikkat edin derim