utkummm tamamda çocuk yaparken bunu zaten biliyorduk. Ben en azından kabul etmiştim. Bu bir süreç. Şuan 19 aylık kızım ve 3 aylık bir oğlum var. İkiside birbirinden farklıydı. Kızımda sarılık diye sürekli emzirdim, bağımlı oldu ve ben uyuyabilmek için o memedeyken oturarak uyuduğumu hatırlıyorum. Burdaki bir kaç arkadaş gördü hatta o halimi. Yatakta olurda kayarsam diye çarşafı bile itmiştim. Ve benim ilk doğumum çok sıkıntılıydı ölümden döndüm. Kan kaybı, iç dış dikiş, doktorumun kıyamayıp ekstra daraltması 3 ay ben tam olarak oturmadım yamuk oturdum ben. Ayağa kalkmak, koltuğa geri yatmak falan nerdeee, yatağa çıkmak işkence inmek ayrı işkence… Salonda süründük eşimle. Ama süreç ve geçiyor. Kızım şuan sarılarak uyuyor mesela sadece sonra ayrı yatıyor. Ama süreç. Biraz dirayetli olmanız gerek 23 günde pöff derseniz daha atakları , dişi, sendromu, tripleri , atarları ve giderleri ohoooo. Yolunuz çok uzun.