utkummm aynı şeyleri düşünüyordum hep inanın. Bizde cok yeniyiz 1. Ayımıza girdik hiç uyumadı , gecemiz gündüzümüz olmadı. Her bebek aynı değil hala da uyumuyor hiç sıkmayın canınızı lütfen. Doktorum bana sen uyumuyor sanıyorsun ama meme de uyuduğu süre , kısa süreli uykuları yeterli olabilir demişti.