inci2019 Busragokceberra merhaba ben 67 idim iki ayda 72 oldum. Çok mutsuzum. Ben de diyet arkadaşı olmak isterim. Kızım 4 yaşında o doğduktan sonra diyetle 78 den dusmustum 67 ye. Kaç senedir aynı devamdim. İki ayda cok kötü geriledim. Beni.de alın lütfen gruba.
Sungerbob ladya Yaa tek olmadığıma sevindim 😂yani bana yemek vermeyin tatlı verin o derece seviyorum 🥴
Sungerbob Annebebek7 Maşallah nasıl verdiniz ben arada yemiyorum hep yiyorum en büyük sorunum orda zaten
Saritosbik Kızlar aslında wp den kurulsa grup bence daha iyi olabilir çok güzel takip ederdik birbirimizi
Hayattumutt Annebebek7 Annebebek7 Annebebek7 Annebebek7 instgramdan yazdım bende gruba gireyim aktif olur orası 👍 kiloverengillerdenim