Annebebek7 merhaba bende diyet arkadaşı arıyordum bunu görmem iyi oldu zaten başlamıştım öncelikle şunu söyleyeyim ben ilk dogumumda çok kilo aldım ve doğum sonrasında bira sikintili bir sürec yasadığımdan diyet falan düşünemedim bir süre kızım 2 buçuk yaşına gelince başladım 96 kilodan 53-54 arasına kadar düştüm tabi gebelikte plnladığım için sonra hamile kaldım bu gebeliğimdede doğumdan çıkınca 79 kiloydum bir baktım emzirirken bol bol yemişim 88 olmuşum hemen diyet yapmalıyım artık dedim önceki emeklerimi düşündüm ve bismillah diyip başladım 2 gün önce 84.30 dum iki gündür kacamakta yapmama rağmen 84.85 çıktım bugün sanırım wcye düzgün çıkamıyorum onun etkisi var birde bebeğim çok sık uyanıyor uyku düzenim falan yok ama olsun bugün 9.günüm yola devam eski serüvenimdede yaşadım pes etmek yok