Annebebek7 67.5 kiloyum (79 dan geldim ) hedefim 57 yakın kilo bandi olsa daha iyi motive oluruz . Tartı ve yediklerimizi paylaşacağınız kararli biri varsa çok mutlu olurum 🌸
Hayattumutt Annebebek7 ben 66-67 kiloyum 59 olmak istiyorum Diyet arkadaşlığı iyi olurdu 🌸burda paylaşalım o zaman
Annebebek7 Hayattumutt tamamdır sabah tartı fotosu atalım ilk olarak her sabah mı tartılalım haftada bir mi ? Ben her yediğim öğünü buraya atacağım sen de o şekilde yaparmisin
Sungerbob Annebebek7 Bende 67 kiloyum şöyle bi 55-56 kiloya düşmek istiyorum ama tatlıyı da hayatımdan çıkartamıyorum 🥲yaza düğünümüz var fit olmak istiyorum 🤣
Annebebek7 Sungerbob arada tatlı yiyebilirsin sürekli yemedikten sonra bir şey olmuyor ben tatlıyı kesmeden 11 kilo verdim kaldı 9 kilom
Sungerbob ladya Yaa tek olmadığıma sevindim 😂yani bana yemek vermeyin tatlı verin o derece seviyorum 🥴
Hayattumutt Annebebek7 Annebebek7 Annebebek7 Annebebek7 instgramdan yazdım bende gruba gireyim aktif olur orası 👍 kiloverengillerdenim
Sungerbob Annebebek7 Maşallah nasıl verdiniz ben arada yemiyorum hep yiyorum en büyük sorunum orda zaten
Annebebek7 Kızlar ben bir tane kilo verme hesabı açmıştım ordan fotoğraf atmak daha kolay olur Instagram grup da kurabilirim isterseniz olmaz derseniz buradan yapalım buraya resim atmak uğraştırıcı çünkü
biradamavisi Annebebek7 bende 76 dan 70 e düştüm. Son bir buçuk aydır diyetteyim 65 oldum ama çok sıkı yapamıyorum yine de motivasyon açısından katılabilirim
Annebebek7 biradamavisi tamamdır bir 5 kişi olsak yeterli zaten iradesi güçlü devam ettirebilecek birileri daha gelse çok güzel olur ☺️