Bahar35 sancaktepe de oturuyoruz canim tuzla da varmis toki konutlari oraya tasiniriz olmazsa dedi eaim. Su kira dan kurtulalim da tasinmak gerekiyorsa tasiniriz. 5 yil kiraya vermek satmak yasakmis. 5 yil sonra satar sancaktepe ye tasiniriz cikarsa insallah. Ailemiz esimin isi de burda o yuzden😕