Domino biz başvuru yaptık Gaziantep te. Şuanki ikametgah adresinde en az bir yıl oturmuş olman gerekiyor. 25 yaş üstü şartı var. 3+1 için 1000 TL yatırdık. Gaziantep e konut çok yapılıyor. İki mevkiye yapılıcak. Belirli ilçelerde olan bi yere, diğer ilçelerde olan diğer konutlara yazılabiliyo.yani isteyen istediği yere yazılmıyor.