whiteblack Sakura38 canım çok detaylı bilmem ben ama jandarma uzman diye geçiyor eşimin ki kara kuvvetleri komando bölümü
Sakura38 whiteblack benim esimde kara kuvvetleri komando buton ne oluyor tam olarak canim tayin tercihini yapmistik biz aslında
beyzadodo Barbieee valla biz cok memnunuz bitliste yasamaktansa suan ankaradayiz is imkani daha fazla
Zme beyzadodo belki eşimin yanında olsam bende öyle düşünebilirdim ama zaten ayrı şehirlerdeyiz o yüzden zaten durum boşanmaya dayanırsa ha memlekette kalmışım ha başka şehirde . Belki uzaklaşıp yan yana gelmek iyi gelir bizr
Zme Gonzalezz eşim biraz şeydir ..mm yani nasıl anlatsam bilemedim . Şurdan örnek vereyim kv. Ve erkek kardeşi sürekli aileme saldırıp sözlü olarak kavga çıkartmaya çalışır mesela genelde çıkarda ..ben haliyle annesine ve kardeşine tavır alırım gitmek istemem falan eşimde hep annesini affedip arabulucu olmaya çalışır ama bir süre sonra yine aynı benim babam eşimle kaç kez konuştu oğlum bak bu bir değil iki değil yeter bıktım ölmüş babama kadar laf ettiler daha da görüşmesinler benimle dedi ama sürekli bir şekilde olay çıkartıyorlar . Bıktım artık bende elimi biraz çektim kv.den gitmiyorum sık sık eşimde tavır almış kardeşine ama bu sefer de kv. Bana iki kardeşi birbirine soktun diyo. Ee biz kv ve annemlerle aynı şehirdeyiz eşim başka şehirde görevde haliyle burda olmayınca annesi eşimi sürekli dolduruyo bu seferde bizim aramız bozuluyor. O yüzden bıktım artık psikolojim bozuldu resmen . Bir an önce tayin çıksa da gitsek diye bakıyorum ama hayırlısı tabi
egeemm beyzadodo canım benim eşim polis Bayburt’u görünce yazmak istedim. Nasıl bir yer bilgi verir misin? İlk tercihe Bayburt yazdikda
beyzadodo egeemm biz bayburtta iken bati geciyordu biz ciktiktan sonra dogu oldu, tazminatida vsr, yemek parasida veriyorlar diye biliyorum is yigunluguda az cani skilmaz. Cocugunz buyukse gezmeyede erzuruma trabzona gidersiniz olur biter