Zme whiteblack eşim uzman çavuş nedir durum bizim acilen tayin görmeye ihtiyacımız var çünkü yoksa işin sonu boşanma gibi duruyo
Sakura38 whiteblack merhaba bu jandarma uzmanlar icinmi yoksa Kara kuvvetlerindeki daki uzmanlar icinmi
beyzadodo Zme bende oyle diyorrum Bayburt’tan bitlise cikti, allah beterin beteri varmis dedi asil bitliste bosaniyorduk. Allaha tevekkul edin . Simdiki aklim olsa kesinlikle bayburtta kalirdm
tuba2323 Zme Ay neden Bizde de durum aynı antalyadayız böyle devam ederse biz de kavga etmekten sonumuzu iyi görmüyorum
Maviprtkl beyzadodo Bitlis aslında sosyal bı şehir değil yoksa güzel bende burda yaşıyorum buralı değilim kaniksadim artık 😃
Zme beyzadodo belki eşimin yanında olsam bende öyle düşünebilirdim ama zaten ayrı şehirlerdeyiz o yüzden zaten durum boşanmaya dayanırsa ha memlekette kalmışım ha başka şehirde . Belki uzaklaşıp yan yana gelmek iyi gelir bizr
whiteblack Sakura38 canım çok detaylı bilmem ben ama jandarma uzman diye geçiyor eşimin ki kara kuvvetleri komando bölümü
Zme Arkadaşlar ailelerimiz aynı şehir içinde yaşıyor. Çok sıkıntılı zamanlar yaşıyorduk maddi açıdan . Eşimde dedi ki siz memlekete gidin bende borçları azaltayım . Bizi yolladı çocukla memlekete yollamaz olaydı . Evi barkı dağıtınca iki tarafta gel bizde kal meselesi çıkarttılar . Bir de biz normla aileler gibi değiliz yani kayınvalidemler annemler falan git gel yapmazlar çok birbirlerine . Soğuklar yani birbirlerine. Arada biz git gel yaparken çocuk hasta oluyo diye biz de dışarı çıkamaz olduk onlar da gelmiyorlar . Bu durum iyice sorun oldu aramızda eşimle aramız bozuluyor . @tuba2323 @Ecem__
Ecem__ Zme o zaman ne kadar uzak o kadar iyi olacak sizin icin..insallah herkesten uzakta huzurlu olursunuz..eminim olursunuz herseyden herkesten uzak iyi oluyor bazen
beyzadodo Maviprtkl biz 1 sene yaşadık sonra meslegi biraktik dusunun 😂😀😀 tatvandaki askeriye guzel aslinda yesillik vs vs ama surekli tatvana git gelde olmuyor kışı zaten malum ben sevemedim sizede allah sabirlar versin 😀
Ecem__ beyzadodo ayyyy tatvanda bi kardi var 3 sene once belki 2 metre malazgirt tatvan yolu…hic unutmuyorum.vidyom bile duruyor..
Maviprtkl beyzadodo haklısınız sadece Tatvan var ve artık bayiyor insanı başka alternatifte yok burdan gitmenin hayalini kuruyorum bende