beyzadodo egeemm biz bayburtta iken bati geciyordu biz ciktiktan sonra dogu oldu, tazminatida vsr, yemek parasida veriyorlar diye biliyorum is yigunluguda az cani skilmaz. Cocugunz buyukse gezmeyede erzuruma trabzona gidersiniz olur biter
egeemm beyzadodo bizim polislikte terör tazminatı yok canım Bayburt için. Küçük yer istiyoruz canım bizde Konya’dan sonra küçük bir ile gidelim diyoruz teşekkürler.
Maviprtkl beyzadodo haklısınız sadece Tatvan var ve artık bayiyor insanı başka alternatifte yok burdan gitmenin hayalini kuruyorum bende
beyzadodo Maviprtkl ben gecen sene kurtuldum ankaradayim esim malulen emekli oldu 🤭 o yuzden artik sizlere kurtulmayi diliyorum en guzel yerlerde yasarsiniz umarim
beyzadodo Babymomyy1 tamamiyle stres bitanem baska hicbirsey değil, zaten sorunlu yer birde amirleri ustleri acayip sorunluydu surekli stres icindeydi