turan68 Mervetnl eşim korunuyordu prezervatif işe nasip oldumu oluyor galiba hiç planladığım birşey değildi çünkü oğlum daha çok küçük hayırlısı dedim artık
turan68 cemile161_ eşim korunuyordu prezervatif işe nasip oldumu oluyor galiba hiç planladığım birşey değildi çünkü oğlum daha çok küçük hayırlısı dedim artık
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Var gibi, benm 2.gebelikde böyleydi, hatta eşime, “sen göremeyebilirsin, görünmüyor ama ben görüyorum çift çizgi” demiştim 🤣
turan68 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala normalde ilk gebeliğimde bu şekilde öğrenmiştim hatta eşim görünmüyor falan demişti bunda ise ben bile gördüm diyor 😂😂
sleepnessnami turan68 adetiniz 10 gün gecikmiş bence 1 hafta daha beklemeyin derim net olarak görünür kanda
12345678fatma turan68 buraya kan sonucunu yazarsınız merak ettim 🥰 evet bebeğiniz küçükmüş ama varsada yapcak bisey yok hersey allahtan Bende kızım 9 ayliken ogrenmistim hamile olduğumu depresyona falan girdim biraz ama sonra alıştım bebek hareketlenmeye başladıktan sonra kabullendim yani ilk zamanlar kabulenemiyordum hamile olduğumu herkez kızıma şey diyordu kardeş geliyor falan ben kızıyordum oyle demeyin diyordum bildiğin depresyona girmiştim ama şuan alıştım karnimdakinede
turan68 12345678fatma akşam sonucu alınca yazarım Canım Rabbim sağlık sıhhat versin yeter ki her şey olacağına varır
theblackvirgo turan68 evet bende gulagacliyim ne güzel kız sevindim memleketim olunca valla kocaelinde yaşıyorum ama ben köye 2 3 kere falan gittim