turan68 Kızlar merhaba benim 4bucuk aylık bir oğlum var ve 10 gündürde adet gecikmem var bugün sabah birtane test yaptım ve hafif silik çizgi çıktı sizce gebelik varmıdır yardımcı olabilir misiniz bu arada korunuyorduk
beyzzsenturkk_ turan68 ben kızımı bu şekilde öğrendim benimde bu testlerimde silik çıkıyordu 1 hafta sonra belirginleşti evet çizgi var ama net bilgi icin kan verin ben hamilelik görüyorum
sleepnessnami turan68 aynı testten ben de yapmıştım bundan daha daha silikti ama kan vermemi tavsiye ettiler iki defa kan verdim negatif çıktı. Ama sizinki biraz daha belirgin kan verirseniz muhtemelen sonuç çok net olur
Emir_mom turan68 testi yaptıktan hemen sonra bu silik çizgi çıktıysa gebesiniz ama 20 dk geçtikten sonra çıktıysa kuruma çizgisidir.Bi kan verin kesin sonuç🤷🏼♀️
turan68 beyzzsenturkk_ ilk hamileliğimde de bu şekilde öğrenmiştim ama genede emin olamadım 1haftadaha bekleyip öyle kan vermeyi planlıyorum hayırlısı olur inşaAlah
turan68 sleepnessnami ilk gebeliğimi de bu şekilde öğrenmiştim ama genede emin olamadım canım birhaftadaha durup öyle kan vermeyi planlıyorum
turan68 Emir_mom yapar yapmaz 2 3dak içinde çıkmaya başladı hatta durdukça birazdaha belirginleşti. Kan içinde birazdaha bekleyip öyle vermeyi planlıyorum çünkü yükselişini takip etmem gerekiyor ondan korkuyorum
turan68 beyzadodo birkaçgün daha bekleyip kanı o şekilde vermeyi planlıyorum canım hakkımda hayırlısı olsun inşaAllah
turan68 1sirinannesi benim zaten ilk hamileliğim baya geç döllenme olmuştu 56 gün gecikme sonu hamileliği öğrenmiştim o yüzden birhaftadaha bekleyip öyle kan vermeyi planlıyorum
theblackvirgo turan68 aşkım orda silik çizgi var bendede böyle çıktı kan verdim çıktı daha çok yeni olduğu için boyleymis
sleepnessnami turan68 adetiniz 10 gün gecikmiş bence 1 hafta daha beklemeyin derim net olarak görünür kanda
turan68 Kizannesiiiii biliyorum canım birde normal testlede yaptım onda da hafif silik çıktı birhafta bekleyip o şekilde kan vermeyi planlıyorum hayırlısı olsun hakkımda
12345678fatma turan68 var bende şuan oğluma hamileyim adetim 1 gün gecikmisti test yaptim silik cikti 2 tane üst üste yaptim emin olmak için ikiside silik cikti kızım 9 aylikti hatta sonra kan verdim beta 18 cikti vardi yani şuan 25 haftalik oldu bile bebis
turan68 12345678fatma bende 2tane yaptım yoktur diye kendimi kandırıyordum çünkü oğlum daha çok küçük ama Rabbimin vardır bir bildiği bir normal test yaptım birde erken gebelik ikisinde hafif silik çıktı
turan68 Mervetnl eşim korunuyordu prezervatif işe nasip oldumu oluyor galiba hiç planladığım birşey değildi çünkü oğlum daha çok küçük hayırlısı dedim artık
turan68 cemile161_ eşim korunuyordu prezervatif işe nasip oldumu oluyor galiba hiç planladığım birşey değildi çünkü oğlum daha çok küçük hayırlısı dedim artık